Ber om ursäkt för dålig uppdatering



Jag vet att jag är jättedålig på att uppdatera bloggen
, men det finns anledningar! Jag håller för tillfället på och ska ansöka om ett nytt visum här i Nya Zeeland, så det tar upp en hel del utav min tid. Jobbet är i full gång igen och jag har lidit av Jetlag alldeles för länge. Nu är jag tillbaka i vardagen igen.

Jag håller på och gör en tutorial som jag förhoppningsvis laddar upp snart! Hoppas att det uppskattas! Glöm inte bort att ni kan ge förslag på vad ni vill ha hjälp med! Ibland är det svårt för mig att komma på saker att göra tutorials om. Så jag skulle uppskatta er hjälp! Och jag lägger snart även upp fler bilder från min Sverige resa!

Kommentera
Postat av: pimpXprincess

Vad jobbigt med jetlag :/

2010-07-29 @ 23:25:46
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback