Svensk musik

Idag har varit en sån där dag då jag är på riktigt dåligt humör. Det är synd eftersom det är min enda lediga dag. Men det blir helt enkelt så ibland. Det regnar och blåser ute, och inne finns inget att göra.

Jag sitter därför och gör en lista med svenska låtar till en arbetskompis. Än så länge har listan 128 låtar. Men jag försöker komma på fler! Jag har lyssnat på många gamla klassiker som man hade glömt bort. Såsom Jennie Löfgren, Infinite Mass och Melody Club.

Har ni några förslag så kommentera gärna med dem!
Härunder kommer en svensk låt jag gillar som jag hade glömt bort.


Kommentera
Postat av: narges

Hejsan!



Ville bara säga att du är grymt duktig på det du gör. Jag har en fråga jag vill ställa till dig, har du någon mail där jag kan kontakta dig?



Grym blogg!

2010-12-19 @ 14:42:05
URL: http://vahedi.webblogg.se/
Postat av: Zoofie

Vincent är underbar :) kommer från min hemby. Sett hans nyaste video? :) Inspelad där :D

2010-12-19 @ 20:17:15
URL: http://zoofie.devote.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback