Så vädret kan ändras!

Imorse skrev jag och beklagade mig över hur tråkigt vädret var ute. Jag kan meddela att jag faktiskt slapp regnet på vägen till jobbet! Och det var faktiskt inte så kallt eller blåsigt. Men grått och trist var det. Nu är klockan 17:42 och jag har precis kommit hem från jobbet. Promenaden hem var betydligt trevligare. Solen skiner och det är varmt. 19 grader för att vara mer exakt! Det tycker vi om!

Jag såg att det ska bli 22 grader ute imorgon, men mulet. Jag hatar när det är så. För visst, det är varmt och skönt, men man kan ju inte precis gå ut och sola eller bada. Jag slutar klockan 14:00 imorgon så jag hade gärna önskat mig lite sol. Men men.. vi får väl se, det kanske ändras!

Så här ser det ut ute nu! Klarblå himmel!



Kommentera
Postat av: Emelie

Ja, det håller jag helt med om. Det är bra att ha det sinnet kvar, jag gillar att pyssla också t.ex. :)

2010-12-15 @ 11:36:12
URL: http://ljusastunder.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback