My precious!

Min telefon är på väg från England! Jippi! Den har nämligen varit på lagning efter att ha blivit vattenskadad. Den var inte billig att fixa. Det kostade ungefär 1250 kr. Inte kul alls att behöva slänga pengar på det när vattenskadan inte ens var mitt fel.

Vad som hände var att jag la telefonen på bordet bredvid sängen när jag gick och la mig. Och under natten så rasade en del av taket in, vilket innebar att vatten började droppa på telefonen som vattenfylldes. Snacka om otur. Tack och lov bor jag inte i den lägenheten längre. Kan inte fatta att jag stod ut med den lägenheten i nästan 2 år!

Ska bli skönt att få tillbaka telefonen. Just nu använder jag en mobil som man inte ens kan skicka sms eller ringa med. Så allt jag använder den till är att se vad klockan är och folk kan ringa och sms:a mig. Jättekul.. Har fått vara utan min mobil i många veckor nu! Trodde inte jag skulle klara mig så bra som jag gjort. Men snart är den här!



Kommentera
Postat av: pimpXprincess

Shit vad dyrt! :o

2010-12-17 @ 12:52:11
URL: http://www.pimpxprincess.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback