Hade en hel kväll planerad

Igår kväll var inte en av de bästa kvällarna kan man lugnt säga. Jag hade en hel del planer men tyvärr hade universum andra planer till mig.

Så här var kvällen tänkt att bli:
  • Komma hem från jobbet
  • Blogga
  • Åka iväg och spela Glow in the Dark minigolf
  • Komma tillbaka
  • Äta middag
  • Gå ut och ta några drinkar med arbetskamraterna
Och så här blev kvällen:
  • Kom hem från jobbet och kände mig lite illamående
  • Tog en tupplur
  • Kände mig fortfarande inte bra, men åkte iväg för att spela minigolf
  • Bad dem köra hem mig för att jag var svimfärdig
  • Gick och la mig och vilade
  • Åt ett par bitar pizza
  • Redigerade ett par bilder
  • La mig och sov
Så det blev inte alls som jag tänkt mig! Men det är väl så ibland antar jag. Nu har jag sovit många timmar och jag känner mig bättre, men fortfarande inte 100%. Vet inte vad det är för fel, men jag måste iväg och jobba 12-20 i alla fall. Håll tummarna för att jag känner mig bättre då!

Kommentera
Postat av: bex.

snygg header !

2010-12-16 @ 20:57:28
URL: http://bexollila.blogg.se/
Postat av: bex.

tack :)

så lite så.

allt bra med dej då?

2010-12-16 @ 21:06:17
URL: http://bexollila.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback