Taket rasar in!




För en stund sedan satt jag och Jeremy och åt frukost i vardagsrummet när vi hörde en duns i vårt sovrum. Jag tänkte inte så mycket på det. Jag trodde bara att det hade varit något som ramlat ner från någon hylla eller så. Men Jeremy gick in i rummet för att titta.

En del av vårt tak hade rasat in! Jag vet inte om jag har talat om för er innan att vi har en läcka i taket? Vi har i alla fall det och de har försökt fixa den hur många gånger som helst, uppifrån. Men det har inte fungerat. En del av taket hade alltså redan rasat in för länge, länge sedan. Men idag rasade en bit till in. Inte speciellt kul! Man känner sig inte speciellt säker i sitt rum.

Som tur är så är det inte nära där vi har sängen. Tänk om taket ovanför sängen skulle rasa in. Usch, då skulle man verkligen inte kunna bo här längre.

Jaja, en kille skulle komma och kolla imorgon bitti och se vad han kan göra åt saken!



Kommentera
Postat av: pimpXprincess

Oj läskigt! Hoppas att han kan fixa det :)

2010-08-08 @ 01:54:13
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Sara :)

Gud va jobbigt! :O

2010-08-08 @ 20:47:17
URL: http://thelifeofsara.devote.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback