Mycket Photoshop på min lediga dag



Jag bestämde mig för att inte göra något ansträngade idag eftersom jag är ledig från jobbet. Ofta bestämmer jag mig för att städa eller göra något annat som kräver mycket energi, men idag har jag inte gjort något sådant! Jag sov till 10 och sedan satt jag i sängen och tittade på American Idol. Vid ett gick jag iväg och åt lunch med Jeremy. Kom tillbaka runt två. Sedan dess har jag suttit och pillat i Photoshop. Ca 3 timmar snart.

Jag har lärt mig några nya saker i Photoshop idag. Kul! Jag önskar att jag kunde lära mig mer manipulation! Det skulle vara grymt roligt. Men jag har lite svårt för sådant. Hur som helst så ska jag nog fortsätta med Photoshop ett tag till, tills Jeremy kommer hem och sedan umgås med honom!

Glöm inte att lägga till min blogg på Bloglovin!
Jag planerar att lägga upp en tutorial så småningom! :)

Kommentera
Postat av: Sofie- Ännu en Blondin

vad säger du sophie ;) ska vi lägga till varann på bloglovin? :) du verkar vara en trevlig tjej!

2010-04-15 @ 23:45:39
URL: http://soffif.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback