He sounds scottish, but he looks bloody indian!



Ikväll var jag och såg Danny Bhoy (en komiker från Skottland för er som inte vet det). Han var riktigt rolig. Det enda dåliga var att vi satt så långt bak att det ibland var svårt att höra vad han sa. De hade bara högtalare längst framme vid scenen, så det var inte direkt något surround ljud så att säga. Men jag hörde nog i alla fall ungefär 60-70% av vad han sa. Han skämtade om vinden i Wellington. Det tyckte jag var roligt! Haha. För det han sa var så sant. Det är ingen idé att köpa ett paraply här, för det lär gå sönder första gången man använder det. De enda som använder paraply här är turister. (Jag ser inte mig själv som turist längre, hehe)

Imorgon skulle jag egentligen ha jobbat 11-6, men jag bytte skift till 9-5. En timme extra, men det behöver jag om jag ska spara ihop till en resa. Det känns bra att man tjänar lite extra nu som Team Leader.

Just nu sitter jag och spelar lite online-poker på Pokerstars. De 100 kr som jag satte in för snart ett år sedan har räckt länge. Det har gått upp och ner. Ett tag var jag uppe i nästan 200 kr, men nu är jag nere i ungefär 100 kr igen.

Jaja, hur som helst så ska jag snart sova om jag ska orka upp imorgon. Sorgligt på en lördag kväll..


Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback