Jag kommer att försvinna

Tänkte bara skriva och säga att jag kommer att försvinna i ungefär en vecka. Vi ska byta internetleverantör och även telefonlinje, så jag kommer inte kunna uppdatera bloggen. Det blir intressant och se vad jag ska underhålla mig med under tiden. Haha.

Igår var jag och Jeremy och såg Slumdog Millionaire på bio. Grymt bra film! Jag trodde inte att jag skulle gilla den, men där hade jag riktigt fel! Jag ger den 5 av 5 i betyg. Kolla på den om ni har chansen! Jag kommer definitivt köpa den när jag kommer hem till Sverige.


Kommentera
Postat av: T-iina

okej! men då har vi nog samma problem oxå

jag få se jag kanske endå provar dem. Beror på

hur demhära jasmine blir :P hihi!

fan va tråkigt ingen internet, hur ska du då klara dig :P hihi

2009-03-03 @ 22:05:30
Postat av: Fatma

Sjukt grym film!

2009-03-09 @ 18:57:22
URL: http://fatmas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback