Sen kväll med mycket skratt



Jag och Jeanette satt och asgarvade mitt i natten igår (troligtvis eftersom det var just mitt i natten) åt en rolig annons från Best of Blocket. För er som inte varit inne på Best of Blocket, gå in och titta :P Vissa saker är väldigt roliga.

Eftersom min externa hårddisk gick sönder för ungefär ett halvår sedan försvann mycket bra musik som jag sen inte har dragit ner igen. Nu precis fick jag för mig att dra ner Embrace skiva "This new day". Har redan albumet, men vill ha det på datorn också eftersom det är där jag mestadels lyssnar på musik. Och sen drar jag ner Gavin DeGraws senaste album och Chariot.

Gud vad jag har saknat vissa låtar av Embrace! Speciellt "No use crying" men den kunde jag tyvärr inte länka till.

Embrace - The end is near

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback