Jag vill aldrig gå igen!



Idag stack vi iväg och skulle handla på en supermarket. När vi gav oss iväg hade jag ingen aning om hur långt det skulle vara. Det visade sig att det var åtta kilometer dit! Alltså 16 kilometer allt som allt. Jag är så slut nu så jag har lust att gå och lägga mig och sova. Mina ben gör ont. Jag är verkligen inte van vid att gå så långt. Och det var fruktansvärt kallt idag också. Vinden var väldigt stark idag och jag gick i klänning. Höll på att frysa ihjäl. Det skulle inte förvåna mig om jag blir förkyld. Jag köpte Skittles på affären. Jag verkligen älskar dem!

Ikväll är det tänkt att jag och Jeremy ska städa inne i vårt nya rum, eller hans gamla rum som det är. Men jag vet inte hur det blir. Jag är alldeles för trött. Det kanske blir imorgon istället. Nu ska jag lägga mig på soffan och vila lite tror jag. Eller kanske spela lite Wii.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback