One you're saving for a rainy day



Idag vaknade jag strax innan tolv. Meningen var att jag skulle gå upp tidigare idag, för jag gillar inte att sova bort hela dagarna. Men som vanligt så stängde jag av alarmet och sov vidare. Kanske var det lika bra, för när jag kom upp och tittade ut genom fönstret så öste regnet ner. Jippi. Vilken tur att jag gick till stranden igår! (Bilder kommer så småningom)

Så idag blir det en innesittardag. Ska söka ännu flera jobb. Jag tror inte att jag kommer få något jobb förrän efter nyår. Det är inte den bästa tiden att söka jobb just nu. De flesta har redan anställt folk till jul och nyår. Vi får se hur det går.

Nu måste jag gå och äta någonting.

Kommentera
Postat av: kjell

gröt rekomenderas

2008-12-15 @ 08:11:19
Postat av: Bitterfitta

fin bild :)

2008-12-15 @ 12:25:44
URL: http://storstadsbulimiker.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback