Hur blåst får man bli?

Jag har väntat i stort sett hela morgonen på att personen som tvättade skulle bli klar och ta ut sin tvätt ur tvättmaskinen. För någon timme sedan gick jag in för att titta om det var färdigt. Det var det, så jag öppnade luckan för att ta ut kläderna.. Visade sig att det inte var tvättmaskinen.. Det var torktumlaren.

Så tvättmaskinen hade varit ledig hela morgonen. Snacka om dum jag kände mig när jag insåg det. Allra mest efter att ha sprungit runt i lägenheten och klagat över att tvättmaskinen aldrig blev ledig. Jaja, nu vet jag i alla fall till i framtiden vilken som är tvättmaskin och vilken som är torktumlare!

Mina planer om att gå till stranden grusades när jag insåg att det regnade ute, så det blir inget sådant.. Har diskat lite och så. Ska samla ihop alla mina skor på ett ställe sen också. Just nu ligger de utspridda över hela lägenheten.

Kommentera
Postat av: Daniel

Vad typiskt, hänt mej oxå ett par ggr.

2008-12-03 @ 02:14:12
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/
Postat av: anna

usch jobbigt.



haha bloggdrottning? ibland måste man ta en paus från datorn ;)

2008-12-03 @ 09:36:49
URL: http://addspirit.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback