En timme inlines



Igår bestämde vi oss för att gå ut och åka inlines. Jag har ju inga så jag fick hyra dem. Det kostade ca 50 kr i timmen så jag tog bara en timme, men det räckte gott och väl. Gud vad kul det var! Det var så länge sedan jag åkte inlines att jag hade glömt hur man åkte, men jag kom in i det ganska snabbt. Det enda problemet med mig är att jag inte vet hur man stannar.. Så när man kommer fram till en stor grupp människor kan det bli ganska läskigt. Hur som helst så ramlade jag inte. Det var de bästa inlines jag någonsin varit med om. Vad snabbt det gick!

Idag så ska jag väl ut och söka lite jobb antar jag eftersom jag måste försöka få ihop lite pengar så att jag kan resa lite när jag är här. Och även så att jag kan betala hyran förstås. Men det är det inte så svårt att få ihop till. Jeremy ska till banken eftersom uttagsautomaten åt upp hans bankkort igår.

Nu ska jag i alla fall hoppa in i duschen.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback