Promenad igår

Igår gick jag på en promenad för mig själv. Jeremy var på jobbet och jag hade inget speciellt att göra. Kände mig lite trött på datorn också. Så jag gick ner till stranden för att titta lite. När jag började gå så var vädret inte så illa, men efter en stund så blev det riktigt grått och trist. Det började även blåsa och regna! Men det var ändå ganska skönt att gå på en promenad.

Jag älskar att gå och lyssna på musik. Ibland kommer jag på mig själv sjunga med lite tyst. Haha. Folk måste ju tro att jag är galen!

På stranden höll de på att skifta om sanden. Så att den är ny och fin i sommar! Ni får ursäkta bildkvaliteten, bilderna är tagna med min mobilkamera som är totalt värdelös! Haha.



Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0