Lite ledsamt med resan



Jag kanner mig lite ledsen over vad som hande med resan, men tyvarr blev det som det blev och jag kommer darmed fa mindre tid med familj och vanner i sommar. Jag kanner inte direkt att jag vill skriva varfor det blev som det blev. Det ar lite personligt!

Hur som helst sa kommer jag aka hem om tva veckor. Sa nu vill jag glomma det som hant och fokusera pa det istallet.

Jag ska forsoka fa lite jobb nu under tiden jag ar kvar i Nya Zeeland. Vi far se om det blir nagot. De kanske redan har bestamt vem som ska jobba nar.

Jag sitter just nu pa Jeremys jobb och bloggar. Jag vantar pa att han ska sluta sa att vi kan ga och kopa middag!


Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0