Jeremy är bortrest över helgen



Jeremy åkte upp till sina föräldrar i Palmerston North, men den här gången följde inte jag med. Så nu är jag ensammen i två dagar. Eller, ensammen är jag ju inte. Alla andra är ju hemma. Men jag får sova ensam. Det är jag inte van vid! Usch.

Just nu sitter och och dunkar musik på hög volym och gör ingenting. Det kan vara skönt ibland. Att bara göra det man själv känner för och inte tänka på vad andra vill.

Jag har kopplat in min laptop till Jeremys 23-tums skärm. Den är hur stor som helst! Känns mycket bättre än min lilla laptopskärm (som egentligen inte är speciellt liten!).

Nu tror jag att jag ska ta och uppdatera Photoshop bloggen lite. Jag vet att jag har uppdaterat den jättedåligt, men det har varit så mycket som har hänt omkring mig med Sverigeresan och så där. Så jag har inte haft tid riktigt. Jag ber om ursäkt för det!

Kommentera

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0