Starta eget företag



Jag funderar på att starta ett eget företag någon gång i framtiden. Inom fotoredigering. Det krävs mycket för att starta ett företag! Man måste lära sig en hel del innan man startar om man inte redan vet det. Det kommer nog ta ett ganska bra tag innan jag kan starta mitt företag, men jag har börjat planera redan nu!


Kommentera
Postat av: Jenny

Det gör du rätt i!! Du är ju jätteduktig och kommer absolut lyckas med det. Helt rätt att börja planera och kolla upp saker i tid. Lycka till!!

// Jenny

2010-05-28 @ 08:23:09
Postat av: Lovisa

Låter jättekul!

Jag tycker att man måste ha någon dröm om sin framtid och våga chansa lite!:)

2010-05-28 @ 22:18:25
URL: http://annalovisahjalmarsson.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback