Föräldrarna kommer till Wellington


Imorgon blir det till att umgås med Jeremys föräldrar. De kommer ner och hälsar på oss, så vi ska ut och äta lunch och tydligen åka och shoppa! Det blir ingen shopping för mig dock, för jag har inga pengar alls. Läkarbesöket snodde mina sista ören.

Har varit ledig idag också. Var ute och åt lunch och bokade tid för ett syntest. Har nämligen fått en kupong på ett gratis syntest. Då kan man ju lika gärna använda det! Så jag ska till Specsavers imorgon bitti.

Bror min flyttar hemifrån idag hemma i Sverige. Jag är lite avundsjuk faktiskt. Jag har aldrig haft en egen lägenhet. Innan jag flyttade från Sverige bodde jag hemma hos mamma. Och här i Nya Zeeland bor jag tillsammans med fem personer. Vill ha en egen lägenhet som jag kan dekorera hur jag vill!

Det får bli i framtiden. Nu är det dags för middag. Det blir Nachos idag!

Kommentera
Postat av: Alicia <3

Haha, har inte heller några pengar :(

Men jag fyller år på fredag så jag får då typ :D

2010-05-04 @ 20:12:52
URL: http://xrocku.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback