Upp till Palmerston North!



Ni far ursakta det engelska tangentbordet. Skriver fran Jeremys dator.

Nu i helgen aker jag upp till Palmerston North dar Jeremys foraldrar bor! Ger mig ivag pa en 2,5 timmars bussresa om 40 minuter. Jeremy ar redan dar. Han akte igar. Jag hade garna foljt med, men jag var tvungen att jobba mellan 14-21, sa det gick helt enkelt inte.

Omslagsprojektet ar fardigt och jag lagger upp resultatet sa snart jag kan! Men nu maste jag ge mig ivag sa att jag inte missar bussen!


Kommentera
Postat av: Lovisa Illustratör

Ooh va spännade med ett skivomslag, ska bli jätteroligt att se! Ha en bra dag!

2010-03-07 @ 11:55:13
URL: http://lovisaillustration.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback