Min egen inne- och utelista!


Smoothies
Lockigt hår
Photoshop (såklart)
Sony Ericsson Xperia
Ellen DeGeneres


Glass
Rakt hår
Paint (såklart)
Apple iPhone
David Letterman


Kommentera
Postat av: pimpXprincess

Fan, då är jag ute (rakt hår) :/ hehe!

2010-03-11 @ 11:46:52
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Hehe okej. Tur att vi är två då ;)



Ptja... det började för längesen med att jag ville ha smilgropar. Då tänkte jag att jag kunde pierca mig i kinderna och sedan ta ut dom, men jag tyckte att det var onödigt eftersom jag inte ville ha piercings i kinderna. Sedan kom jag att tänka på det igen och sa det till min syrra som sa att det skulle passa mig, vilket gjorde att jag började fundera på det ännu mer. Dock inte för att ta ut dom, utan för att faktiskt ha dom. Och till slut bestämde jag mig bara. Hehe! :)

2010-03-11 @ 22:55:19
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback