Intressant början på dagen!

Dagen började inte speciellt bra. Alarmet ringde på mobilen - trodde jag. Det visade sig vara ett sms från chefen. Hon frågade vart jag var någonstans. Jag skulle ha börjat för tio minuter sedan! Jag får panik och slänger mig ur sängen. Sätter på mig arbetskläderna, sätter upp håret och sätter i linserna. Sedan springer jag iväg till jobbet. På vägen dit förbereder jag mig för en dålig dag och en rejäl utskällning. Jag kom sammanlagt 19 minuter för sent - men chefen blev inte ens arg!

Av någon anledning hade jag inte satt på alarmet. Jag förstår inte varför. För jag gör alltid det innan jag lägger mig. Men alla gör misstag ibland. Det kunde ha varit värre. Jag kunde ha bott längre ifrån jobbet. Och jag kunde ha tagit längre tid på mig att göra mig i ordning. Men det tog endast nio minuter för mig att göra mig i ordning och ta mig till jobbet. Normalt tar det mig ungefär en halvtimme.


Kommentera
Postat av: pimpXprincess

Fan vad snabb du var då! Och skönt att chefen inte blev arg :)

2010-03-23 @ 11:26:37
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Inez

Shit vad snabb du var! Jag måste ha en halvitmme minst, annars blir det kaos xD

2010-03-23 @ 19:56:31
URL: http://zeni.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback