En hälsosam morgon!



Imorse bestämde jag och Jeremy oss för att vi skulle vakna tidigt och gå iväg och simma lite.
Vi gick upp klockan sex och gav oss iväg mot simhallen. Vi såg soluppgången på vägen dit! (Jag är så arg att jag inte har någon kamera för tillfället! Jeremy fick just veta att kameran inte går att reparera så han måste köpa en ny!)

När vi kom dit så tänkte jag att jag inte alls skulle orka simma mycket. Jag har ju inte simmat på många år! Men när jag väl kom igång så gick det hur bra som helst! Simmade 34 längder - ca 1 kilometer! Inte illa tycker jag.

När jag kom hem så åt jag en hälsosam frukost. Gröt, banan och en "muesli bar". Kommer inte ihåg vad de heter på svenska. Jag tror att simning kan vara min grej faktiskt! Jag tror jag ska börja gå några gånger i veckan. Jag hinner ju faktiskt innan jobbet för oftast börjar jag inte förrän 10 på morgonen. Går jag upp klockan 6 så har jag god tid på mig!

Kommentera
Postat av: pimpXprincess

Vad duktig du har varit! :)

2010-03-08 @ 23:10:38
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Haha ja, det var en jäkla tur! ;) Haha nejdå, jag hade läst den ändå. Jag hade fått lite rysningar av fjärilen (kraftiga om det var en tydlig bild), men jag hade scrollat ner och läst :)

2010-03-09 @ 00:28:29
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback