Vill ha! Vill ha! Vill ha!

Jag var inne på Nelly.se nyss och tittade lite på kläder. Det skulle jag inte ha gjort! Jag vill köpa alla dessa! Men av olika anledningar kan jag inte det. För det första är jag inte i Sverige, och det går inte att leverera till Nya Zeeland. Om inte min familj skickar vidare förstås, men det är ju alldeles för jobbigt. För det andra har jag inte råd. Det är nog den största anledningen.

Kiernan Top SEK 299, Vila - NELLY.COMReese Dress SEK 499, Motel - NELLY.COMPlayful Dress SEK 399, Only - NELLY.COM
Cream Floral Dress SEK 599, Rare Fashion - NELLY.COMMilleni Top SEK 349, Mango - NELLY.COMCarat Lace Tube Top SEK 259, Vero Moda - NELLY.COM

Jag gillar mest den översta klänningen i mitten! Så grymt snygg. Funderar på om man kanske skulle beställa hem den tills jag kommer hem till Sverige om lite mer om en vecka. Vad tycker ni? Ska jag köpa den?

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback