Paintparty Madness!

Igår hade vi en riktigt stor fest! Det var hur kul som helst. En massa vänner, mycket dricka och bra musik. Det kan inte bli bättre! Vi började dricka runt åtta-tiden och klockan halv tolv gick vi iväg till Paintpartyt. Jag var ganska lullig och tappade min biljett! Haha. Så vi fick springa tillbaka vägen vi gått och se om vi kunde hitta den. Och som tur var så gjorde vi det! Jag hade blivit så arg om jag inte hade kommit in!

Vi kom in strax innan tolv och en stund senare började de slänga runt färgen. Det är en så grym känsla. Hög musik, hundratals människor som dansar och sedan känner man bara hur det regnar färg! Hur coolt som helst. Jag lägger upp bilder från festen strax. Måste bara sortera igenom dem lite. Vi tog nämligen över 400 bilder igår kväll!

Så länge bjuder jag på min nya favorit partylåt!


Kommentera
Postat av: rebecca strömgren

fin blogg! :):)

2010-06-08 @ 15:20:07
URL: http://rebeccastromgren.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback