Det snöar i Wellington!

Idag fick jag höra att det snöade i delar av Wellington! Det är ovanligt kan jag tala om. Folk tyckte att det var jättespännande medan jag bara sa "Jaha..". Jag avskyr snö. Jag skulle säkert sakna det om jag var utan snö i åratal, men vem vill inte hellre ha sol liksom?



Jag mår inte bättre. Snarare sämre än jag gjorde igår och imorse. Så det bästa vore nog att lägga sig i sängen och knapra C-vitamin och dricka te. Så det ska jag nog göra strax. Eller ja.. jag gör nog det nu!

Kommentera
Postat av: V e v v z ♥

sv; jo på denna sony ericsson är det det.. TÅL ABSOLUT INGENTING. köp inte en vivaz vad du än gör!!

2010-06-08 @ 11:36:21
URL: http://vevvz.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback