Citronté och Cosmopolitan

Jag är hemma från jobbet och tillbaka i sängen. Man måste ju vila så mycket man bara kan när man är sjuk! Så nu ligger jag här med lite citronté och en ny Cosmopolitan som jag ska läsa. Jeremy ligger bredvid och säger att han ska ta en tupplur. Klockan 9 på kvällen! Det är lite väl sent enligt mig. Då är det ju lika bra att lägga sig och sova!

Jag längtar förövrigt hur mycket som helst tills Eclipse kommer ut på bio! Jag blir tvungen att se den i Sverige eftersom den kommer ut under tiden jag är där. Jag hade hellre sett den här i Nya Zeeland utan undertexter. Undertexter är distraherande. Har hört det ryktas om att Bella och Jacob kommer att dela sovsäck! - Det gillar vi!



Kommentera
Postat av: pimpXprincess

Jag tror att jag måste se den där New Moon snart... blir påmind hela tiden. Haha!



Svar: Ja, det var tur. Tack och lov har vi stängt till köket, så dom hade ingen chans att göra det. Det vore hemskt!

2010-06-09 @ 13:02:02
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: V e v v e A n d e r s s o n ♥

sv; visst är det :D



aah gör det vivaz e en skitelefon! xperia e fett mkt bättre :)

2010-06-09 @ 17:25:45
URL: http://vevvz.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Genom fönstret skulle jag tippa. Hur den lyckades med det vet jag inte, för det var inte öppet speciellt mycket.

2010-06-09 @ 18:59:17
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback