Att det ska vara så svårt att hitta en resväska..



Jag och Jeremy har varit ute hela eftermiddagen och letat efter en ny resväska åt mig. Min gamla resväska är helt trasig. Den räckte inte länge. Jag skulle säkert kunna använda den igen om jag verkligen ville, men jag orkar verkligen inte släpa runt på en trasig väska.

Vi kunde inte direkt hitta någon idag. Antingen var de för dyra eller för tunga. Eftersom jag bara får ha med mig 20 kilo får den absolut inte vara tung! 20 kilo är inte mycket! Jag som har så mycket sommarkläder som måste med hem. Får väl försöka att bara ta med det viktigaste.

Har lite souvenirer till familj och vänner från Tokyo också. Jag hoppas verkligen att jag kan hitta en stor och lätt väska imorgon, för då ska vi åka och titta runt igen.

Nu tror jag att jag måste ta en tupplur. Sov under 5 timmar inatt, och vi ska sitta uppe länge ikväll och titta på Rugby mellan Nya Zeeland och Irland! Jag känner inte för att se det egentligen, men jag gör det för att vara social!

Kommentera
Postat av: vilde og veronica

jeg har sånn koffert ! : )

2010-06-12 @ 11:05:45
URL: http://vildeveronica.blogg.no



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback