Framme i Peking!



Resan från Auckland var hur bra som helst!
Eftersom vi uppgraderade vår biljett till Premium Economy så fick vi mycket bättre service! Vi fick äta första klassens mat, som var hur god som helt. Och man fick äta i stort sett hur mycket man ville. Sedan hade de en snack-bar där man kunde gå och ta chips, choklad, vindruvor och kakor.

Nu kommer det kännas väldigt jobbigt att flyga Economy från Peking till Frankfurt. Speciellt eftersom det inte finns någon underhållning på planet. Men men, jag har mina Cosmopolitans och lite annat kul att sysselsätta mig med. Så det ska nog gå bra. Jag tror inte att jag kommer kunna sova. Jag slumrade faktiskt till lite på Peking resan. Skönt. Man fick tandborste, tandkräm, öronproppar (heter det så?), lypsyl, tofflor och mask att ha för ögonen. Så allt det kan jag använda på Frankfurt resan.

Servicen här i Peking var inte den bästa..
När vi kom hit så var vi tvungna att vänta i nästan en timme på att få gå igenom immigrationen. Och det var jobbigt efter en tretton timmars flygresa. Men nu har vi kommit igenom och jag sitter här och nördar med datorn tills vi åker igen.

Så nästa stopp - Frankfurt!

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback