Två tyskar på soffan



Igår meddelade vår rumskompis Jordan att två tyskar skulle övernatta hos oss. "Jaha", sa jag och sedan tänkte jag inte så mycket mer på det. Tyskarna kom och Jordan presenterade dem för mig. De satt och pratade lite grann och sedan sprang tyskarna iväg för att leta efter jobb. Då passade jag på att fråga Jordan hur han känner dem. "Det gör jag inte", svarar han då.

Sedan berättar han för mig att anledningen till att de ska övernatta är att Jordans föräldrars vänners vän plockade upp dem vid vägkanten för ett tag sedan och de har ingenstans att bo för tillfället. Jag måste säga att jag faktiskt blev lite nervös. För om ingen känner människorna så vet man ju aldrig vad de kan göra! Jag funderade länge på att ta med min laptop in i sovrummet när jag gick och la mig, men bestämde mig för att lämna kvar den i vardagsrummet ändå.

Man måste ju ändå lita på folk ibland!


Kommentera
Postat av: pimpXprincess

Oj, det där låter ju läskigt :o

2010-01-28 @ 23:04:01
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Adine

Men shit, haha! Hoppas de sköter sig! :)

2010-01-29 @ 13:18:41
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback