Tillbaka i Nya Zeeland!



Nu är jag tillbaka i Nya Zeeland efter att ha spenderat en månad i Sverige och fyra nätter i Tokyo! Det känns skönt att vara tillbaka, men självklart så saknar jag ju Sverige. Nåja, jag kommer tillbaka så småningom.

I övermorgon börjar jag jobba igen. Skönt att ha en dag ledig så jag hinner tvätta lite kläder och städa rummet. Det behövs kan man säga.

Just nu sitter jag och umgås med Jeremy, Dan, Derek, Jordan, Ange och Max. Vi dricker lite cider, lyssnar på musik och pratar. Och jag bloggar ju förstås.

Jag använder min nya laptop så jag har inga bilder inlagda än. Det kommer upp fler bilder från Japan så snart jag har tid att ladda upp dem!


Kommentera
Postat av: pimpXprincess

Borta bra, men hemma bäst? ;)

2010-01-25 @ 15:52:49
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: Ziimbas

JAG BARA ÄLSKAR DIN BLOGG SÅ JÄKLA MYCKET! <3

2010-01-25 @ 21:17:01
URL: http://ziimbas.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback