Pojkvännen stal kameran



Tanken var att jag skulle ladda upp lite fler bilder från Tokyo nu på morgonen när jag hade tid. Men tyvärr så tror jag att Jeremy har tagit med sig kameran till jobbet, så jag kan inte komma åt några bilder för tillfället. Får ladda upp dem senare helt enkelt.

Idag kommer det bli en riktig städdag. Rummet ser ut som en soptipp och jag måste tvätta sängkläder och vanliga kläder. Skulle hellre bara sitta här och ta det lugnt, men så fungerar det ju inte.

Men jag tänker i alla fall dricka upp min kopp te och uppdatera mig lite grann på internet innan jag sätter igång. Och någonstans måste jag tränga in lunch också. Vi får se hur det går med det.

Vädret här i Nya Zeeland hade kunnat vara bättre. Det är mulet och lite småkyligt. Det är meningen att det ska vara sommar nu, men tydligen har det här varit den sämsta sommaren Wellington har haft på många år. Kul.


Kommentera
Postat av: pimpXprincess

Svar: Hur kommer det sig att Nya Zeeland känns som ditt andra hem då?

2010-01-26 @ 02:01:45
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Svar: Oh, du menar så! Jag trodde att du menade att du kände dig mer hemma i Sverige än i Nya Zeeland. Hehe!

2010-01-26 @ 02:43:25
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback