Ett misstänksamt paket..



För ungefär en timme sedan så kom det en massa brandbilar farandes utanför jobbet. Jag trodde att det bara var ett falskt brandalarm, för efter en stund åkte en av brandbilarna iväg. Men sedan kom den tillbaka och polisbilar stannade vid alla gatuhörn. Det stängde av gatorna och då började jag förstå att det var någonting mer allvarligt.

Tydligen så levererades ett misstänksamt paket till "Ministry of Foreign Affairs". Så gatorna är fortfarande avstängda en timme efter att larmet gick. Som ni kanske vet så bor jag precis runt hörnet från där jag jobbar. Vilket innebär att även vår gata är avstängd. Men vi behöver i alla fall inte evakueras. Tack och lov.

Jag uppdaterar senare med mer information om jag får reda på något mer!


Kommentera
Postat av: Adine

Oh shit, vad läskigt! :O



Svar: Ja, det har verkligen inte varit kul att vara sjuk :( Nu är jag dock så gott som frisk igen! :)



Hehe TACK! :D Du är för snäll <3

2010-02-22 @ 22:18:15
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback