Vad dagen väntar


Godmorgon! Jag sov bra inatt och något som är lite typiskt är att min smärta i stort sett försvunnit över natten. Det känns i alla fall så. Det kanske var onödigt att boka läkarbesök. Men men, nu är det gjort så det är lika bra att gå dit.. Vem vet, smärtan kanske kommer tillbaka. Det har den gjort förr.

Detta är vad jag ska sysselsätta mig med idag:

  • Läkarbesök
  • Se senaste avsnittet av Gossip Girl
  • Troligen äta lunch ute med Jeremy
  • Köpa nytt smink
  • Boka biljetter till några stand-up komiker
  • Kanske gå och se Iron Man 2
  • Leka med Photoshop
  • Blogga
  • Njuta av att ha ledigt från jobbet en dag
Ja, det är väl i stort sett allt! Får väl se till att göra mig i ordning nu för läkarbesöket är om mindre än en timme!


Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback