Min smärtsamma hemlighet


Jag har inte berättat för er en sak som hänt med mig. Mestadels för att jag vet att mina föräldrar hemma i Sverige läser min blogg. Och jag vill inte oroa dem i onödan. Men jag har bestämt att jag kan skriva om det nu.

Jag har haft jätteont i nedre delen av ryggen på senaste tiden.
Säkert i två veckor nu. Jag trodde att det skulle gå över så jag har väntat och inte ansträngt mig för mycket (förutom på jobbet, där jag måste anstränga mig nonstop). Men det har blivit värre nu de senaste dagarna.

Jag tror att det har med ischias att göra. För det är som en strålande smärta som går från nedre delen av ryggen ända ner till foten. I början hände det bara lite då och då. Men nu kan jag knappt gå, och det gör ont när jag står upp. Så jag har bokat en läkartid imorgon bitti. Vi får se vad de säger.

Jag hoppas att de har en lösning på det hela. För jag kan inte jobba, och jag har inte råd att sjukanmäla mig.. Och om de inte kan fixa det så hoppas jag i alla fall att jag får sjukpenning av något slag från jobbet. Håll tummarna för mig!

Kommentera
Postat av: Adine

Men vad jobbigt! :( Hoppas läkarna kan fixa till dig och lycka till på besöket! Kram!

2010-04-27 @ 10:11:50
URL: http://justbeingmyself.blogg.se/
Postat av: pimpXprincess

Jag hoppas verkligen att läkarna har någon lösning på ditt problem!

2010-04-27 @ 10:52:17
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback