Gårdagen

  • Läkarbesök 400 kr!
  • Se senaste avsnittet av Gossip Girl S03E19 - Dr Estrangeloved
  • Troligen äta lunch ute med Jeremy Subway
  • Köpa nytt smink Foundation
  • Boka biljetter till några stand-up komiker Wilson Dixon
  • Kanske gå och se Iron Man 2 Midnattsvisningen
  • Leka med Photoshop Retuschering
  • BloggaRetuschering
  • Njuta av att ha ledigt från jobbet en dag Oh yes!

Allt jag planerade blev gjort igår.
Idag vet jag inte vad jag ska göra. Troligen vara hemma och ta det lugnt. Kom hem vid tre tiden imorse efter att ha sett Iron Man 2 vid midnatt. Bra film! Lika bra som första filmen.

Nu ska jag göra mig i ordning och äta frukost/lunch!

Kommentera
Postat av: pimpXprincess

Kul att allt blev gjort :)



Svar: Haha jo, när det gäller mig. Jag känner mig så skabbig, ful och ofräsch när jag är neutral. Haha!



Vad skönt att det känns bättre!

2010-04-29 @ 01:21:00
URL: http://pimpxprincess.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback