Busy Busy Busy

Bloggen har inte blivit uppdaterad de senaste två dagarna. Det beror helt enkelt på att jag har varit väldigt upptagen. Med jobb, men även med nöje. Igår kväll var jag på en stand-up show! Hur roligt som helst. Innan vi gick dit trodde vi att den skulle pågå i 2 timmar och ha 5 komiker. Men det visade sig att den pågick i över tre timmar och innehöll 15 komiker! Haha.

Innan showen gick jag runt på stan och kollade på reorna. Köpte dock ingenting. Men jag var nära att köpa ett par solglasögon. Jag behöver ett par i sommar! Det är så mycket jag skulle  vilja köpa, men det är inte mycket jag har råd med.

Tyvärr var det förbjudet att ta bilder på showen igår, så jag har inga att ladda upp.

Förresten, vad tycker ni är bäst,
texten till vänster eller centrerad?


Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback