Mardrömsdagen är över!

Det var en riktigt lång dag på jobbet, men nu är dagen tack och lov över. Det var en väldigt händelserik dag måste jag säga. För det första var det väldigt stressigt. Det kom folk hela tiden. Man fick aldrig någon chans att hämta sig. För det andra så fick vi fullt upp med att jaga en duva som tagit sig in i cafét. Det var inte lätt. Vi jagade den fram och tillbaka i ca 10 minuter tills den tröttnade och landade på en bänk. Där fick en kille tag på den och slängde ut den genom fönstret. Slängde låter väl lite elakt, men den flög iväg. Att det ska vara så svårt för en fågel att hitta vägen ut!

Efter jobbet gick jag hem en snabbis för att ta en dusch och göra mig i ordning och sedan bar det iväg till grillfest. Det var riktigt mumsigt. Men nu är jag så trött så jag nästan svimmar av. Det är nog dags för mig att få en natts sömn. För er som inte läst mitt förra inlägg så fick jag inte mycket sömn igår.

Jag ska läsa lite bloggar innan jag går och lägger mig. Kan ni rekommendera någon blogg kanske?

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback