To Write Love on Her Arms Day 2009



Jag fick en inbjudan till detta på Facebook, och jag tänker delta. Det står verkligen för någonting som jag verkligen bryr mig om, då jag själv haft en depression.

To Write Love on Her Arms är till för att ge stöd åt människor som lider av depression, beroende, och människor som inte vill leva längre.

To Write Love on Her Arms Day är en dag då vem som helst kan skriva ordet Love på sin arm för att visa att dessa människor som lider har stöd från hela världen.

En så enkel handling kan bevisa för de som lider att folk omkring dem faktiskt bryr sig!

Denna dag kommer att ta plats Fredag den 13:e November!
Ta en bild på ditt deltagande och ladda upp!

Be in it, make a difference.

Läs mer: twloha.com



Kommentera
Postat av: Ida

Vilken bra grej! ;O

2009-11-03 @ 22:12:29
URL: http://liveteenligtida.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback