Strawberries & Ice Cream

Igår sålde de jordgubbar och glass i en park här i Wellington. Vädret kunde ha varit bättre, för det var riktigt blåsigt, och när jag säger riktigt blåsigt så innebär det storm i Sverige. Men det stoppade inte mig. Jag ville ha jordgubbar och glass, och det fick jag!

Man  betalade 25 kronor, och då fick man ca 5 jordgubbar och en kula glass. Pengarna gick till någon välgörenhetsorganisation. Kan inte påstå att jag vet vilken, för jag var för intresserad av jordgubbarna! Har inte ätit några på jättelänge. Riktigt gott var det!





Kommentera
Postat av: AnnaWK

Åååh vad sugen jag blev på jordgubbar nu!!

2009-11-04 @ 22:26:57
URL: http://annawk.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback