Skönt att äntligen få sova ut



Idag är jag ledig från jobbet och då passade jag på att sova ut. Gud så skönt det var.. ända tills jag fick huvudvärk, haha. Då var klockan strax innan tolv så då bestämde jag mig för att gå upp.

Igår kväll kom Jordan tillbaka efter att ha varit i Japan och Australien i ett halvår. Vi träffade honom när vi åkte till Sydney och då var han ganska lugn, men igår när han kom tillbaka så blev jag påmind om hur energisk och högljudd han är. Haha. Men han är rolig att vara omkring. Så nu har Mel flyttat ut och Jordan flyttat in! Nu är vi bara två tjejer och fyra killar. Vilket jag faktiskt föredrar om jag ska vara ärlig. Jag vet inte varför jag trivs mest med att umgås med killar. Kanske för att jag alltid umgicks med min bror och hans vänner när jag var yngre.

Idag har jag inga riktiga planer på vad jag ska göra. Till att börja med ska jag sitta här och uppdatera lite och lyssna på musik med hög volym. Sedan ska jag äta lunch - soppa från jobbet! Den är så god. Jag ringde upp chefen igår och frågade hur mycket extra jag var tvungen att betala om jag ville ha mer än vad man i vanliga fall får. Då sa han att jag inte behövde betala alls, utan bara ta så mycket jag ville. WEEE tänkte jag och fyllde två muggar istället för en. Haha. Han är riktigt snäll.

På lördag ska jag gå och se Danny Bhoy! Det ska bli kul. Ser fram emot det. Tyvärr så måste jag jobba mellan 11-7 den dagen.

Nu ska jag ta och sluta skriva, annars blir inlägget för långt!

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback