Jag blir kvar till i Augusti!



För er som inte vet det än så skulle jag egentligen ha åkt tillbaka hem till Sverige på Söndag.
Men för några dagar sedan bokade jag om biljetten till den 17:e Augusti. Det kändes bra och jobbigt på samma gång. Bra på grund av att jag älskar Nya Zeeland och trivs jättebra här. Och självklart för att Jeremy är här. Men det kändes jobbigt på grund av att jag saknar min familj och mina vänner.. Och SVERIGE. När jag var i Sverige tjatade jag hur mycket som helst om att jag ville därifrån. Men när man väl kommer därifrån inser man att man inte har det så illa där i alla fall.

Men hem kommer jag ju så småningom. Det är bättre att njuta av Nya Zeeland medans jag kan, för jag lär inte komma tillbaka på ett tag.

Vi håller på att planera en resa till innan jag åker hem. Det blir antingen till Samoa eller Singapore. Vi vet inte riktigt vilket än. Men jag har hört bra saker om båda länderna.

Vad skulle ni välja? Samoa eller Singapore?

Kommentera
Postat av: Tiina

hahah, neeh men dessto oftare man duschar dem desto mer vanare blir dem. Vi har duschat honom 2 gånger på en månad så han börjar bli van nu. han e så långhårig så de behövdes. hihi! Neeh va roligt du blir kvar ännu längre ju :) Men du missar svensk sommar :P hehe fast jag skulle ha gjkrot som dej stannat kvar där sålänge man kan :)

2009-05-22 @ 15:20:51
URL: http://onlyonelove.blogg.se/
Postat av: kjell

Jag skulle definitivt välja Samoa men eftersom Jeremys föräldrar kommer från Singapore så är väl det också ett bra alternativ. Samoaöarna lär väl vara nästan som Hawaii. Fast mera kanske som Afrika med hyddor och sånt.

2009-05-22 @ 20:00:09



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback