Roadtrip bilderna är sorterade!

Jag har äntligen gått igenom och bestämt vilka bilder från vår roadtrip som jag ska ladda upp på min bilddagbok. Jag tror att det blev runt 70 st, så det kommer ta ett bra tag att ladda upp dem. Jag har inte ork nog att göra det ikväll, men möjligtvis imorgon. Beror vad jag hittar på. Är nämligen ledig imorgon. Jag skulle egentligen ha jobbat 12-7, men jag bytte tid med Keren eftersom hon inte kunde jobba sin 10-6 tid på söndag på grund av att hon går till kyrkan på söndagar.

Jag bakade banan- och chokladmuffins idag igen och idag gick det bättre. De är ganska så goda. Tänkte ta med några till jobbet och bjuda på, men det blev inte så. Bättre att spara här hemma så att rumskamraterna får äta lite.

Kommentera
Postat av: T-iina

Wedins! haha. Du bara för vi pratade om att Jeremy läste din blogg tror du inte att Robin hade gått in o läst mitt?? Jag blev väldigt förvånad! haha!

2009-03-24 @ 12:02:07
URL: http://onlyonelove.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback