Pojkvännen läser min blogg



Jag pratade med Jeremy häromdagen om att jag var lite deppig och så, och då svarade han "Ja, jag vet. Jag vet vad det beror på också". Och jag sa "Nej, det vet du inte". Han svarade då med att han hade läst om det på min blogg.

Jag blev lite förvånad. Främst för att han inte ens kan svenska.. Eller, lite kan han, men jag trodde inte att han skulle kunna utläsa hela meningar. Men tydligen så kan han det.

Jag har inte skrivit på ett tag och det beror som sagt på att jag har varit lite deppig. Hösten är här och idag var det 8 grader ute. Usch säger jag bara. Jag har inte sett fram emot kylan. Men det får man väl leva med en stund. Jag får helt enkelt hålla mig inomhus med en filt eller två lindade runt mig.

Kommentera
Postat av: T-iina

Hjälp! Jag vet inte hur jag hade reagerat om robin gick in o läste min blogg. Asså visst det gör ju inget de får läsa hur mycket det vill, men jag vill inte höra några kommentarer om va man skriver. killar förstår ju inte sig in på såna saker som oss tjejer :P Blev inte du ställd när jeremy sa att han läste din ?

2009-03-18 @ 11:14:22
URL: http://onlyonelove.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback