Jobb åt Jeremy i Sverige



Jeremy
och jag har pratat om vad som kommer att hända mellan oss i framtiden och han har sagt att om han kan hitta något jobb i Sverige så kan han tänka sig att flytta dit. Så nu måste jag försöka leta reda på ett jobb åt honom, så att jag slipper sakna honom i år och dar.

Han vill helst ha jobb i Göteborg eller Stockholm, och det kan man väl förstå, men vi får se hur det blir. Jag kan tänka mig att bo i vilket som.

Jag kommer pusha honom att plugga svenska så ofta det bara går nu, för utan svenskan blir det nog lite svårare att bo i Sverige.

Jag ser positivt på framtiden!

Kommentera
Postat av: T-iina

Oh de låter riktigt riktigt gulligt ju!

Jag satt o funderade för någon dag sen om hur de skulle bli mellan er, när du kommer hem igen. Det bästa är ju att han pluggar svenska sen söker jobb?

Då blir det lite lättare :) Men oh andra sidan vem vet, de kanske finns jobb för honom som inte alls krävs svenska :)

2009-03-18 @ 11:10:43
URL: http://onlyonelove.blogg.se/



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback