Förbannade brandalarm!!



Det är inte så roligt att vakna klockan fyra på natten på grund av att brandalarmet fick lust att få ett utbrott.
Det är ju inte så att man kan stänga av det själv om man ser att det inte brinner någonstans.. nej, man måste utrymma lägenheten och sitta och vänta på att fyra brandbilar ska komma för att sedan gå upp och titta. Sedan kommer de ner igen och säger "Okej, ni kan gå in". Det är så himla jobbigt. Brandalarmet bara sätter igång sig själv. De tror att det kan vara på grund av insekter.. Mysigt.

Som ni kanske har märkt så har jag inte laddat upp några bilder än. Jag ska aldrig mer säga att jag kanske kommer ladda upp något, för det blir aldrig av. Jag gör det när jag har lust och tid helt enkelt.

Jeremy och jag har spelat Heroes of Might and Magic 3 de senaste dagarna. Så roligt! Jag trodde att det var trean jag brukade spela hemma, men det visade sig att det var fyran. Nåja, nu får jag nöja mig med den här versionen så kanske vi kan ladda ner fyran någon annan gång.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback