Banan- och Chokladmuffins



Jag bakade muffins förut.. och misslyckades totalt. Haha. Vi hade inte det rätta mjölet hemma så jag provade med ett annat. Det gick inte så bra. Jag ska baka dem igen med det rätta mjölet om några dagar så får vi se om det går bättre då.

Jag önskar att jag var bättre på att baka. Det vore nog lättare hemma i Sverige där man vet vad alla ingredienser är för något. Här känns allt så annorlunda. Jag åt en muffins förut och den var väl inte helt oätlig. Den var bara lite degig, haha.

Just nu sitter jag och lyssnar på musik och sjunger lite. Jag sjunger alldeles för sällan här. Jag brukade sjunga hela tiden hemma. Man behöver det ibland. Även om man är totalt värdelös som jag!

Kommentera
Postat av: fader forah

Vem säger att du är värdelös?

2009-03-16 @ 23:44:35
Postat av: Sophie

Jag själv säger att jag är värdelös :)

2009-03-17 @ 06:23:01
URL: http://krystaldream.blogg.se/
Postat av: Anna Bohman

Sjung för livet! :)

2009-03-28 @ 01:04:52



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback