Vinst för All Blacks!



Jag och Jeremy gick och såg matchen på en pub runt hörnet.
Det var inte så mycket folk där så det var skönt eftersom jag är sjuk. Och så fick vi ganska bra sittplatser.

Frankrike var riktigt bra på försvar. Det var inte lätt för Nya Zeeland att bryta sig igenom. Men vann gjorde dem. 14-10. Förra matchen de spelade vann Frankrike. Jag tror att de har en kvar att spela, men jag är inte säker. Jag vet inte riktigt hur det där fungerar.

Nu är jag trött och kommer troligen lägga mig i sängen och läsa lite. Eller spela lite spel på Jeremys mobil kanske. Vi får se. De spelar hög musik i vardagsrummet, så sova kan jag inte göra. Vi har inte ätit middag än heller för den delen. Så det måste jag göra först.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback