Sorry Sorry Sorry!

Har inte skrivit här på två veckor. Har tänkt på det, men har inte haft något speciellt att skriva om helt enkelt. Men nu är jag här igen.

Är hemma från jobbet idag för jag har mått skit hela natten och dagen. Jag har inte varit hemma från jobbet på jättelänge. Över två månader tror jag. Så jag tyckte att jag kunde ta ut en dag. Så idag ska jag bara sitta och ta det lugnt hela dagen. Har laddat upp Sydney bilder på Facebook. Äntligen! Det har inte fungerat förut, men idag gick det bra. Alla är inte uppe än. Men en stor del av dem. Jag vet inte om jag orkar ladda upp dem på bilddagboken. Det tar sådan fruktansvärt lång tid när man laddar upp från andra sidan jorden.

Jag hörde en remix av Katy Perrys låt "Waking up in Vegas" och tyckte att den var hur bra som helst. Så jag har laddat upp den här nedanför. Jag funderar på om jag skulle ta och starta en liten blogg vid sidan om och lägga upp dagens låt varje dag, eller så ofta jag kan. Vad tycker ni om det?



Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback