Sjuk igen.. och jag skyller det på vinden..

Igår så kände jag att det var lite strävt i halsen, och jag trodde att det berodde på att jag hade sjungit för mycket när jag var ute med vännerna från jobbet i fredags. Men idag så blev det värre och nu gör det ont när jag sväljer. Det har varit väldigt kallt i Wellington på senaste tiden så jag har säkert dragit på mig en förkylning kan jag tänka mig. Förhoppningsvis blir det inte så farligt, för jag har absolut inte råd att stanna hemma från jobbet. Jag börjar klockan sju imorgon, så det blir upp och hoppa tidigt.

Just nu blåser det halv storm ute och det är fruktansvärt kallt i vårat rum efter som vårt fönster inte är isolerat. Det heter väl så? Hur som helst så blåser det rakt igenom. Men vi har två täcken och en filt i vår säng, så ligger man bara under dem så håller man sig varm.

Idag åt jag sushi till lunch. Det var länge sedan sist, så det var gott. Efter det åkte jag och Jeremy till biblioteket. Jeremy skulle plugga inför sitt prov imorgon och jag följde bara med och satt framför en utav datorerna. Meningen var att jag skulle läsa en bok om turism, men jag hittade ingen som var intressant.

Nu måste jag gå och sova om jag ska vara någorlunda pigg på jobbet imorgon.

Kommentera



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback